Maandag 16 oktober deel 2

16 oktober 2017 - Yangshuo, China

De training van vandaag achter de rug, is ons allen helemaal mee gevallen.

Heerlijk om de verdieping te krijgen in de vertrouwde bewegingen, voor Cees is de qigong dan wel nieuw maar omdat we maar 2 bewegingen hebben gedaan lijkt het niet nieuw.

Vanmiddag een aantal uurtjes samen geoefend zonder de lerares, echter Cees was niet wakker te krijgen waardoor hij net iets later, een goed 1/2 uurtje aanklampte.

Na de sessie om 18:00 uur samen gaan eten natuurlijk wederom een feest. De nieuwe kok kan voortreffelijk koken. Wel jammer dat kimmie er niet meer is voor de bar.

Na het eten arriveerden de 13 dames uit Jordanië ook, 1 dag later dan gepland omdat de aansluiting op Hongkong naar Guilin er niet was.

Na het eten nog even op het balkon gezeten, kopje thee,koffie gedronken en om 20:30 naar onze kamer gegaan.

Vannacht zal de houthakker , Cees , zijn kettingzaag wel weer gaan gebruiken dit is ondanks de zeer dikke tussen muren in de verte te horen.

Morgen trainen we gezamenlijk met de 13 dames, we zijn zeer benieuwd. Ze doen alleen maar mee met de qigong.

VOOR NU WELTRUSTEN

1. Ankie:
    16 oktober 2017
    Klinkt allemaal super, mooie kamer en wow... wat een prachtig uitzicht.
    Veel sterkte met de houtzager, enne....indien nodig gewoon wakker maken hoor. Cees kan altijd & overal slapen.
    (Ik slaap overigens prima ;-))
  2. Henri Schoenmakers:
    17 oktober 2017
    Suggestie.: nu WhatsApp niet werkt in China kun je eventueel de chinese variant tijdelijk installeren WECHAT.
    Het is voor alle platforms beschikbaar en bovendien in veel talen. Helaas niet in het NL ☹️
    LINK https://www.wechat.com/en/
    Oh ja chinese overheid kijkt mee....... maar dat hoeft nu geen bezwaar te zijn denk ik.
    Nog een fijne tijd en geniet ervan JO!
  3. Vanessa Joosten:
    17 oktober 2017
    Leuk om jullie verhaal te volgen. Is het net of ik er een beetje bij ben.
    Groetjes Vanessa