In de taiji school

15 oktober 2017 - Yangshuo, China

Om 12:00 uur opgehaald door taxi, geregeld door taiji, om van Guilin naar Yangshou te komen.

De rit duurde bijna 1,5 uur. Eerste gedeelte over een super 3 baansweg, maar na een stukje terug rijden afslag naar een bergweggetje genomen waar de taiji lerares ons de weg wees door voor ons te rijden.

Het was een fijn ontvangst door Mei en haar zoon Dazu.

We hebben de 4 kamers naast elkaar gekregen op de eerste verdieping. Even vlug de spullen daar neergelegd om de rest van het inchecken af te werken. Er was inmiddels ook eten voor ons gemaakt, heerlijke nudels met diverse groenten.

Na het eten zijn we met Mei in Yangshou koffie en thee gaan drinken bij haar tante die inmiddels een nieuwe zaak had , groter dan. De vorige, met een karoke. Gelukkig moesten wij niet zingen.

Mei moest nog wat boodschappen doen waardoor win even de tijd hadden om in de buurt te pinnen en wat winkeltjes te bekijken.

Om 18:30 afgesproken bij haar tante en wat stond Mei te doen, karoke en heel hoed zelfs.

Hierna terug, 25 minuten, naar de taiji school waar weer een heerlijk maaltijd klaar stond.

Om 21:30 naar onze kamers gegaan, morgen om 8:00 uur starten met de lessen.

Joke en Cees hadden wat problemen om kontakt met thuis via de mail te krijgen, google, gmail zijn geblokkeerd net als whatsapp.

1. Terry:
    15 oktober 2017
    Leuk Pierre om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie wel en wee.
  2. Ankie:
    15 oktober 2017
    Eindelijk op plek van bestemming... Ik geniet van de blog en de foto's/ filmpjes. Wist niet dat Cees zo handig was met de stokjes😂. Fijn dat het contact via de blog wel mogelijk is😏
  3. Nell van Hartevelt:
    15 oktober 2017
    Fijn dat de reis goed is verlopen, morgen lekker aan de slag! Succes en geniet er van.
  4. Elly Weeland:
    15 oktober 2017
    Jullie hebben al een aantal leuke dingen g
  5. Elly Weeland:
    15 oktober 2017
    Al een aantal leuke dingen gedaan en meegemaakt op de heenreis! Plezier verder!
  6. MaryElisabeth37:
    15 oktober 2017
    Pierre, vergeet niet veel foto's te maken. Dan hoef ik niet meer naar China!😉
  7. Sylvia quaak:
    16 oktober 2017
    E
    Eindelijk op de plek van bestemming groetjes aan Mei en veel plezier vandaag met de taiji
    lessen is het een grote groep? Hoe vind Cees het daar? Nou veel plezier weer zal aan jullie denken leuk dat ik jullie zo kan volgen groetjes aan iedereen sylvia