Zaterdag 28 oktober deel 2

28 oktober 2017 - Yangshuo, China

De les met Dazu was heel fijn, ons eerst een aantal Chen basisstappen laten doen.

Daarna uit de vorm een aantal onderdelen uitgediept en uiteindelijk wat verdieping in de qigong gegeven.

Na het middageten vertrokken naar Yangshou om de laatste inkopen te doen, allen redelijk goed kunnen slagen, hopelijk zijn we onze koffers niet te zwaar.

Lekken nog een cappucino met appelkruimel gescoord.

En avonds weer heerlijk Indiaas gegeten, hier hebben we Mei laten bellen die ons ook weer mee nam naar de taiji school.

En ze besloot ook maar meteen zondag met ons mee te gaan naar Moonhill.

Dus morgen een na laatste dag in China,  maandag om 12:00 vertrekken met taxi naar guilin airport.

1. Nell van Hartevelt:
    28 oktober 2017
    ziehier: de tekst van de folder! Facebook evenement gemaakt: wij zijn er klaar voor. Fijne tijd nog daar en alvast een goede terugreis gewenst, groeten, Anke en Nell

PAN Taiji en Qigong organiseert:

Long Tou Qiqong

Door Master Luo Mei Juan (Mei)
    van de Long Tou Shan Tai Chi school in Yangshuo

Zondag 12 november
    10.00 tot 15.00 uur
    Centrum Qi, Veerhaven 3 Breskens

Long Tou Qigong is een serie van 16 bewegingen, waarbij alle meridianen en gewrichten goed geopend worden. Master Luo Mei Juan ontwikkelde deze Qigong serie zelf, met de Chinese geneeskunde als achtergrond. Het is een mooie complete serie voor maximaal gebruik van je levensenergie.

Master Luo Mei Juan (Mei) is 7e Duan Tai Chi Master van de Chinese Wushu Association, gecertificeerd competitie jurylid, en oprichtster van de Long Tou Shan Martial Arts School in Yangshou, China. Ze is een attente en benaderbare Tai Chi en Qigong docente met meer dan 25 jaar ervaring.

Wij zijn trots dat we jullie een workshop met deze ervaren Chinese docente kunnen aanbieden!

Datum: Zondag 12 november

Tijd: 10.00 – 15.00 uur met tussendoor een uur lunchpauze. Je lunch kun je zelf meenemen of kopen bij Qi Biotaria in het gebouw waar de workshop plaatsvind.

Kosten en inschrijving: € 50,- per persoon. Vooraf te voldoen op rekeningnummer NL 59 ABNA 0446 0482 75 t.n.v. Weiyang Taiji/Qigong school. Wanneer je betaald hebt graag even een bericht naar [email protected], dan ben je ingeschreven. Graag bij inschrijven vermelden indien je bij Qi Biotaria wilt lunchen, in verband met de voorbereiding.
  2. Henk:
    2 november 2017