Donderdag 19 oktober

19 oktober 2017 - Yangshuo, China

De tijd gaat snel, de donderdag training alweer achter de rug.

Het was allemaal wat rommelig , we hadden afgesproken dat er van 8 tot 10:30 gewerkt ging worden aan de qigong vorm maar om 9:30 al klaar.

Dit doordat de Jordanese dames om 11:00 uur zouden vertrekken.

Er werden foto's genomen en wat later bleek was het eten om 10 uur, dit wisten wij pas toen zij al klaar waren.

We hebben de dames nog even uitgezwaaid en een goede reis gewenst. Meteen een uitnodiging ontvangen om een workshop te komen geven in Petri.

We kregen nog even voordat we om 10:30 gingen eten les van de zoon van Mei Dazu.

Na het eten was hij er ook weer om ons nog meer uitleg te geven over de bewegingen van de Chen stijlvorm, wat heel fijn was.

Om 13:30 was het weer eten, nu afgesproken om om 15:30 uur samen te trainen.

Het is nu wel erg rustig in de school, alleen wij vieren als leerlingen.

Het kleinkind van Mei mocht ook weer uit het ziekenhuis, een aantal dagen opgenomen geweest. Is nu 22 dagen oud een mooi klein Chinees.

Komende zaterdagmiddag op de planning om te gaan shoppen in Yangshou.

En zondag gaan we wandelen naar Yangshou, ongeveer 2,5 uur, dan ontbijten, fietsen huren , naar Fulitown, met het bamboe vlot terug, eten bij het Indiaas restaurant en dan weer terug naar de school.

Onze lerares Mei gaat na ons vertrek naar haar man in Europa, hij maakt daar een rondreis, en vroeg of zij dan een aantal dagen kan komen om les te geven.

Is kort dag maar indien jullie dit lezen en graag les van haar willen hebben laat het dan even weten.

Lijkt mij heel fijn om haar in onze omgeving te mogen ontvangen en van haar te leren.

Ze zal dan haar qigong met ons willen delen.