Donderdag 26 oktober

26 oktober 2017 - Yangshuo, China

Ja helaas komt het einde van onze mooie taiji reis in zicht. Nog maar 3 trainingsdagen en dan is het gedaan.

Maar we gaan zeker nog geniet van deze laatste dagen, gisteren een verrassing van Mei gekregen zij gaat met ons vanmiddag (waardoor de middag training erbij inschiet) meenemen naar een oud dorpje Xingping en daar blijven we eten bij een Indiaas restaurant.

Verder ziet het er naar uit dat ze toch naar ons in Nederland gaat komen en dat is wellicht het weekend van 11 en 12 november. Dit moet nog officieel gemaakt worden maar de kans percentage is al gestegen. Dus wil je die 2 dagen van training van Mei mee maken houd die dan alvast vrij in je agenda.

De fotoos van het mooie dorpje volgen later op de dag.

1. Nell van Hartevelt:
    26 oktober 2017
    Het zou geweldig zijn als Mei komt lesgeven! Echter de 11e is er de jubileum dag van de Stichting Taijiquan Nederland in Utrecht. Daar zijn Marianne, Anke en ik de hele dag druk mee. Gelukkig kan Pierre dan wel in Zeeland de honneurs waarnemen. Komt het tot een reünie van onze China reis, kunnen we dat dan op de zondagmiddag plannen? fijne dagen nog en geniet van de toeristische tocht.
  2. Bert Kars:
    26 oktober 2017
    Mooi trip
    de foto's geven een goed beeld van de omgeving b.v.het park
    geniet ervan
  3. MaryElisabeth37:
    27 oktober 2017
    Leuk voor jullie dat Mei maar NL komt. Goed geregeld Pierre!
  4. Henk:
    2 november 2017